Restitutiebeleid
• Alle retourzendingen, inclusief ruilingen en retourzendingen voor een terugbetaling, moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden afgestempeld.
• Met betrekking tot ons restitutiebeleid van 30 dagen is het de verantwoordelijkheid van de koper om de verzendkosten voor de retourzending te betalen.
• De verzendkosten voor het retourneren zijn de verantwoordelijkheid van de koper, met uitzondering van verkeerde artikelen of defecte artikelen.
• Voordat u het artikel/de artikelen naar ons terugstuurt, dient u contact met ons op te nemen om het RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) te verkrijgen.
• Zonder het ontvangstbewijs met het RMA-nummer zal de verwerking van de terugbetaling en omruiling vertraging oplopen.
• Als het artikel na 30 dagen wordt geretourneerd, vindt er geen restitutie plaats.
• Als het artikel wordt geretourneerd vanwege 'Verkeerd adres', 'Niet opgeëist', 'Onbezorgbaar' of 'Geweigerd', worden de verzendkosten NIET terugbetaald.
• De retourzendingen inclusief terugbetaling en omruiling worden binnen 2-5 werkdagen na ontvangst van het artikel verwerkt.
• Als de retourzending wordt veroorzaakt door een fabricagefout of door het ontvangen van het/de verkeerde item(s), zijn wij volledig verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
Neem contact met ons op voordat u een retourzending van een pakket aanvraagt. Wij zullen u voorzien van gedetailleerde retourinstructies. In het geval dat de geretourneerde artikelen verloren gaan zonder het trackingnummer, zijn wij niet verantwoordelijk voor terugbetaling of omruiling.
In het geval dat het geretourneerde artikel verloren gaat of ontbreekt, moet de tracking worden weergegeven als 'Bezorgd' op de postcode van onze retourafdeling om gedekt te zijn.
Ontbrekende pakketten of beschadigde of defecte artikelen moeten binnen 14 dagen na de datum van de poststempel worden geclaimd.
Neem contact met ons op om de retournering goed te laten verlopen.